A menedzserek az elmúlt évtizedekben felismerték az analítikában rejlő lehetőségeket. Becslés szerint az üzleti vállalkozások 2010-ben több információt gyüjtöttek össze a fogyasztókról, mintaz azt megelőző években összesen.Ez óriási lehetőséget jelent, azonban a legtöbb cég nem tud élni a lehetőséggel, nincs meg az elemzéshez szükséges analítikai tudás.
A szerzők szerint a menedzsereknek el kell sajátítaniuk a tudományos kutatások módszereit, kontroll és kísérleti csoportokat kell létrehozniuk, hogy teszteljék az árban, promócióban és termékvariációban bekövetkezett változások hatásait.
A kísérletezés kultúrájának kialakításához a cégeknek el kell hárítaniuk a belső szervezeti és politikai akadályokat. Persze tudni kell, hogy nem lesz minden kísérlet sikeres, de hosszú távon a kísérletező cégek sikeresebbek lesznek a többieknél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.