BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hogyan kínáljuk a termékeinket válság idején?

Recesszió idején a marketingszakemberek mindig úgy érzik, ismeretlen vizeken hajóznak, hiszen nincs két teljesen egyforma válság. A vállalatoknak meg kell érteniük az átalakuló fogyasztási modelleket, és ezekhez kell igazítaniuk stratégiáikat.

Az elképzelés lényege
» Recesszió idején a vállalatok ismerjék meg a vevők megváltozott igényeit, és ezekhez igazítsák a kommunikációjukat és ajánlataikat.

» Szegmentálják vásárlóikat a recesszió pszichológiai hatásának ismérvei alapján (az aggódótól a gondtalanig), és aszerint, hogy ők miként kategorizálják a vásárlásaikat (az alapvetőtől a mellőzhetőig).
» Jól irányzott üzenetekkel érzelmi kötődést alakíthatunk ki a vevőkben a márkák iránt
– ahogy azt például a Crest tette Whitestrips-reklámjával a 2008-as karácsonyi időszakban. Az Aleve is az emberek érzelmeire apellált, amikor felhívta a figyelmüket, hogy ha ezt a márkát választják, okosan döntenek. („Ez megéri. Ez Aleve.”)
» Az ilyen taktikákat alkalmazó vállalatok jobb eredményeket érnek el a jelenlegi helyzetben és hosszú távon is, mint azok, amelyek általános költségcsökkentést hajtanak végre.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.