Az elképzelés lényege
» Recesszió idején a vállalatok ismerjék meg a vevők megváltozott igényeit, és ezekhez igazítsák a kommunikációjukat és ajánlataikat.
» Szegmentálják vásárlóikat a recesszió pszichológiai hatásának ismérvei alapján (az aggódótól a gondtalanig), és aszerint, hogy ők miként kategorizálják a vásárlásaikat (az alapvetőtől a mellőzhetőig).
» Jól irányzott üzenetekkel érzelmi kötődést alakíthatunk ki a vevőkben a márkák iránt
– ahogy azt például a Crest tette Whitestrips-reklámjával a 2008-as karácsonyi időszakban. Az Aleve is az emberek érzelmeire apellált, amikor felhívta a figyelmüket, hogy ha ezt a márkát választják, okosan döntenek. („Ez megéri. Ez Aleve.”)
» Az ilyen taktikákat alkalmazó vállalatok jobb eredményeket érnek el a jelenlegi helyzetben és hosszú távon is, mint azok, amelyek általános költségcsökkentést hajtanak végre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.