A multinacionális cégek a feltörekvő piactól remélik jövőbeni növekedésüket. De amikor megpróbálják az otthoni üzleti modelljeiket átvinni, az eredmény a nyereség drasztikus csökkenése, és a magasabb jövedelmű rétegek kiszolgálása melletti elkötelezettség lesz. Ám ezek a rétegek nem elég szélesek ahhoz, hogy megfelelő bevételt biztosítsanak.
E vállalatok óriási lehetőséget hagynak figyelmen kívül: a rosszul ellátott középpiacát azoknak az embereknek, akik - mivel a drágább lehetőségek elérhetetlenek számukra – nehezen találnak olcsó ajánlatot olyan alapvető szükségleteikre, mint az élelmiszerek hűtése, vagy a ruhamosatás.
Ahhoz, hogy a piacot kiaknázhassák, a vállalatoknak fel kell ismerniük a fontos, de kiszolgálatlan szükségleteket, alapvetően új üzleti modelleket kell létrehozniuk, amelyek jövedelmező és egyúttal megfizethető módon találnak megoldást, majd meg kell valósítaniuk és tovább kell fejleszteniük ezeket a modelleket úgy, hogy folyamatosan ellenőrzik és kiigazítják feltevéseiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.