üzleti modell

Hazai pályán nyomja le az amerikai diszkontokat a Temu

A kínai online áruház szinte hihetetlenül alacsony árakkal dolgozik, ezzel pedig a fizikai boltokat is üzemeltető konkurencia nem tudja felvenni a versenyt. A Temu Amerikán túl Európában is hódít.
2023.12.07. 20:04 Olvasási idő: 2 perc

A Temu üzleti modellje letarolja a világot

A Temu üzleti modellje egyszerű: a kínai online piacon szinte mindent meg lehet vásárolni olcsón.
2023.10.15. 11:52 Olvasási idő: 6 perc

Kisebb vagyonba is kerülhet az idei nyaralás – Tarolnak a légitársaságok

Üzleti modellt váltottak a légitársaságok, aminek a fogyasztók pénztárcája látja kárát.
2023.03.08. 21:11 Olvasási idő: 7 perc

Úgy felforgatja Musk a Twittert, hogy a felhasználó rá sem ismer

Más formátumban posztolhatunk majd, eltérő lesz a keresés, és pénzt is lehet keresni.
2022.11.06. 09:23 Olvasási idő: 4 perc

Jövedelmezőbb üzleti modellt alkalmaz a Generali Group

Hatékonyabb és jövedelmezőbb üzleti modell kialakításával törekszik ügyfelei lojalitását megerősíteni és márkajegyeit versenytársaitól megkülönböztetni a Generali Group biztosító társaság - tájékoztatta ma az MTI-t a Generali Biztosító Zrt.
2015.05.27. 15:19 Olvasási idő: 0 perc

Tudatos és gazdaságos vezetés - az utakon, és az üzleti életben

Időpont: 2014. július 4. 8.30-14.20 óráig Helyszín: Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum Mogyoród, Hungaroring
2014.06.19. 10:54 Olvasási idő: 0 perc

Matthew J. Eyring, Mark W.Johnson és Hari Nair: Új üzleti modellek a feltörekvő piacokon

A piac közepének megcélzása jövedelmező lehet. A vállalatok azonban csak akkor képesek a jó teljesítményre, ha az alapokról indulnak.
2011.04.15. 10:24 Olvasási idő: 0 perc

Ha nagy a baj – Biztos tippek kkv-knak a Start Tőkegaranciától

A kkv-k egyik fő panasza, hogy kevés a hitel, és ami van, azt is vissza akarják venni a bankok. De valóban szüksége van annyi pénzre a vállalkozásnak, mint amennyit a likviditási bőség idején felvett? – teszi fel a kérdést a Start Tőkegarancia.
2009.10.28. 09:42 Olvasási idő: 0 perc

Változóban a banki kkv-stratégiák

Az elmúlt időszakban a bankok zöme elsősorban a hiteltermékekre koncentrált a kis- és középvállalkozói ügyfeleinél, és gyakran a „növekedjünk az ügyfélbázissal együtt” stratégiáját követte: ám most szükségszerű változások várhatók az üzletpolitikákban – derül ki a Zeb, az EFMA és az Erste csoport közös tanulmányából.
2009.10.15. 14:00 Olvasási idő: 0 perc