BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mint a mesében - Belényesi Pál, az egyszervolt.hu igazgatója

Egy éve hajtott végre stratégiaváltást az internetes vállalkozás, az egyszervolt.hu. A modell egyszerű: pályázni és új terméket fejleszteni, amely nem csak a hazai piacon értékesíthető.

Az egyszervolt.hu online gyerekportál  az idén márciusban megkapta a hannoveri Cebit-en a Seal of European Excellence díjat, amely az infokommunikációs technológiák (IKT) és digitális média területén tevékenykedő élenjáró cégeket tünteti ki.  Az oldalon a Tengernyi Kaland című alternatív valóságjátékot díjazták, amely az egyszervolt.hu, a Microsoft Magyarország, a Nemzeti Tankönyvkiadó, illetve az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület közös szervezésében zajlott 2010 őszén. Havonta mintegy félmillió érdeklődő látogat el az egyszervolt.hu oldalára.

 

Az egyszervolt.hu úgy indult, mint a mesében: három kisgyermekes apuka találta ki a saját maga, illetve a gyerekek szórakoztatására. Az apukák a mai napig a tulajdonosok között szerepelnek, de azért már felnőttek – mondja az igazgató, Belényesi Pál. A cég 2002-ben indult, a gyerekek akkor voltak 0 és 8 év közöttiek. A dolognak az a szépsége, hogy akkor kezdődött az internetboom, és nagyon kevés tartalom volt a gyerekeknek a világhálón magyarul - így elkezdték a készségfejlesztő játékokat és a meséket fölrakni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.