BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Wilson-Guinan-Parise-Werinberg: Közösségi média: mi az Ön stratégiája?

Mi történik, ha a cégeknek nincs közösségimédia-stratégiájuk? Egyes esetekben a vállalatok határozott elképzelésekkel vágnak neki a stratégia kialakításának, de az erőfeszítések megnövelésével céljukat vesztik.

Egy bank igazgatója elmondta, hogy kiderült: egy olyan ügyfélnek, aki általában csak a legalacsonyabb szintű szolgáltatásokat veszi igénybe, akár százezer követője is lehet a Twitteren.

A bank még nem él a közösségi média adta lehetőségekkel, és nincs kidolgozott módszere arra, hogyan alkalmazza azt, az egyes fogyasztókra.

Vajon különleges bánásmódot érdemel-e ez az ügyfél?

Ilyen és hasonló kérdéssel mostanában sok cégnek kell megbirkóznia.

A stratégiák nem időtállók, a legtöbb szervezetben egyik követi a másikat. A kreatív kísérletezőket részben az alacsony költségvetés motiválja. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.