Egy bank igazgatója elmondta, hogy kiderült: egy olyan ügyfélnek, aki általában csak a legalacsonyabb szintű szolgáltatásokat veszi igénybe, akár százezer követője is lehet a Twitteren.
A bank még nem él a közösségi média adta lehetőségekkel, és nincs kidolgozott módszere arra, hogyan alkalmazza azt, az egyes fogyasztókra.
Vajon különleges bánásmódot érdemel-e ez az ügyfél?
Ilyen és hasonló kérdéssel mostanában sok cégnek kell megbirkóznia.
A stratégiák nem időtállók, a legtöbb szervezetben egyik követi a másikat. A kreatív kísérletezőket részben az alacsony költségvetés motiválja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.