HBR

Mit tehetnek értünk a coachok?

A coaching tele van ellentmondásokkal. Még a coachok között sincs egyetértés abban, hogy miért alkalmazzák őket, mit tesznek valójában, és hogyan mérhető az eredményességük. Szakértőink bemutatják mindazt, amit a témáról tudnunk kell.

Az itt bemutatott elemzés egy online felmérés alapján készült, amelyet a Harvard Business Review felelős szerkesztői dolgoztak ki Carol Kauffmannal, a Harvard Medical School munkatársával.

Összegyűjtötték a potenciális résztvevők listáját, közvetlen kapcsolataik, felső szintű igazgatók, HBR-szerzők és igazgatói coachok képzésével foglalkozó szervezetek javaslatai alapján. Közel kétszáz meghívót küldtek szét e-mailen a felmérésben történő részvételre, és összegyűjtötték a 140 válaszadótól visszaérkezett adatokat.
- A résztvevők között egyenlő számban voltak férfiak és nők.
- A coachok főként az Egyesült Államokban (71%) és az Egyesült Királyságban (18%) élnek.
- A válaszadók 66%-a nyilatkozott úgy, hogy elsődleges megélhetési forrása a coaching.
- A csoport nagyon tapasztalt: 61%-uk töltött több mint tíz évet az üzleti életben.
- A válaszadók 50%-a dolgozik az üzleti élet vagy a tanácsadás területén.
- A válaszadók 20%-a dolgozik a pszichológia területén.

coach