Bíznak a bankjukban a magyarok, és egyre többen fordulnának kizárólag online elérhető pénzintézetekhez – mutat rá az Ernst & Young Tanácsadó Kft. 3600 fő megkérdezésével készült régiós kutatása. A többség szerint eljön az az idő, amikor már nem lesz szükség hagyományos banki szolgáltatásra. Hazánkban az emberek döntő többsége egyre ritkábban keresi fel a bankját személyesen, a lakosság fele a pénzügyeit inkább az interneten intézi, mintsem személyesen. A hazai válaszadók ugyanakkor a régiós átlagnál kevésbé bíznak a fiókhálózattal nem rendelkező pénzintézetekben, és csak akkor váltanának alternatív szolgáltatóra, ha számukra megfelelő terméket kínálna. Az ügyfelek főleg azért vonakodnak az alternatív online pénzügyi szolgáltatóktól, mert a váltás folyamatát túl bonyolultnak tartják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.