BUX 43,154.51
-0.86%
BUMIX 3,802.97
-0.29%
CETOP20 1,856.7
0.00%
OTP 9,072
-1.52%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+5.34%
ZWACK 17,350
+0.58%
0.00%
ANY 1,560
0.00%
RABA 1,150
+2.22%
-1.44%
+0.31%
0.00%
-1.44%
0.00%
-5.88%
+0.26%
0.00%
+0.37%
OTT1 149.2
0.00%
-0.44%
MOL 2,872
-1.51%
-1.79%
ALTEO 2,990
-0.99%
-3.33%
-1.11%
0.00%
+0.88%
-0.92%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.41%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
-0.76%
-2.07%
0.00%
-5.20%
-5.31%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,200
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A csúcs Focus 8,58 millióba kerül

A kék oválos márka ötajtós ferdehátú és kombi változatban kínálja a jelenlegi legcombosabb Focust. Ebben az autóban a főszerep a motoré: 2522 helyett 2000 cm3-es, öt helyett négyhengeres, de a méretcsökkenést korszerű technikával ellensúlyozza, így 250 turbó-lóerőt és 360 Nm-t teljesít!

A ferdehátú Focus ST 6,5 másodperc alatt futja a százat és 248 km/óra a vége, a motorhangot pedig egyenesen bevezették az utastérbe. Terheléskor nyit egy szelep, s a viszonylag csendes motor egyre harsányabban hörög – azért a sorötös karakteresebb volt. Erőteljes gyorsításkor viszont keményen kell markolni a kormányt, mert a nyomaték csavargatja rendesen, de a változó áttételezésű szerkezet amúgy nagyvonalúan közvetlen és a rásegítés mértéke is jól eltalált.

Sajnos a csúszós, nyálkás időben a 10 mm ültetett sportfutómű, a 18 colos alufelnikre húzott 235/40-es gumik és az első kerekek célzott fékezésével operáló elektronikus differenciál nem tudták bizonyítani valódi képességeiket. Az autó vételára kicsit (mások szerint meglehetősen) túlzó: alaphangon 8 580 000 forintba kerül a Focus ST, viszont a 10,7 l/100 km-es tesztfogyasztás egészen tűrhetőnek nevezhető.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek