A Book and Walk Kft. nyerte az üzleti siker honlappal díjat

Gazdaság | Gazdaságpolitika
Az e-könyvkereskedelemmel foglalkozó Kft. nyerte el a Budapest Bank díját. A vállalat vezetője kiemelte: az online stratégia a mikrocégek számára is elengedhetetlen.

A Budapest Bank plusz szolgáltatásokkal segíti a kis- és mikrocégeket – mondta el a Világgazdaság konferenciáján Ákos Tamás, a Budapest Bank lakossági üzletágának vezetője a Budapest Bank Üzleti siker honlappal – díjának átadása kapcsán.

Tízezres nagyságrendben vannak cégek, amelyek a bank segítségével jutottak online megjelenéshez. Közel 200 pályázat érkezett, amelyek közül szakmai zsűri választotta az online könyveladással foglalkozó Book and Walk Kft.-t a legjobbnak.

Szűcs Roland, a cég vezetője ennek kapcsán elmondta: a mikrocégek számára is fontos, hogy rendelkezzenek online stratégiával, ennek csak egy kis része a honlap elkészítése. A cég a weboldalon olyan szolgáltatásokat kínál, amelyeket még az Amazon sem, ezek egyike például a helyszín alapján történő könyvválasztás. Az oldalon a teljes könyvállomány összes szövegében lehet keresni. A vállalat a honlap.hu szakmai segítségét is megkapja a további fejlesztéshez.

A vállalkozások 18 százaléka rendelekzik webshoppal, és csak egyötödük nyújt bankkártyás fizetési lehetőséget, holott a Budapest Bank felmérése szerint ez a fizetési mód növeli a forgalmat. A MasterCard európai vizsgálata szerint pedig a kártyás fizetési lehetőséggel egy vagyonosabb vásárlói réteget lehet megszólítani – mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikrovállalkozói üzletágának vezetője. Hozzátette: a cég kifejlesztett egy olyan módszert, amellyel az átlagnál jóval korábban, egy hónapon belül bevezethető az online bankkártyás fizetési lehetőségHozzátette: a Budapest Bank számára a hitelbírálatnál is szempont, hogy egy cég látható-e az interneten.

9:13
Gazdaság

Tovább emelkedett a cigaretta ára

Az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az élelmiszerek ára nőtt jelentős mértékben.
7:10
Gazdaság

Megugrott az idegenforgalom

Többen jöttek és többet költöttek a külföldiek Magyarországon a harmadik negyedévben, mint az előző év azonos időszakában.
Világgazdaság Piactér