Biatorbágyon nyitotta meg új szervizközpontját a Kärcher Hungária Kft. A fejlesztés célja, hogy gyorsabban és hatékonyabban szolgálják ki partnereiket, minimalizálva a kiszállítási időket, amelyet az új létesítmény lokációja is támogat. Az összesen 1000 négyzetméteres központ egy 400 négyzet logisztikai térrel is bővült, amely megfelelő tárolási lehetőséget biztosít a közép- és hosszútávú bérletre kínált berendezések számára – mondta el kísérőnk az átadás előtti üzembejáráson.
A központban kialakítottak egy önálló bemutatóterületet, ahol a Kärcher professzionális gépei ipari környezetben, működés közben is megtekinthetők és kipróbálhatók, demonstrálva a berendezések megbízhatóságát és teljesítményét. A biatorbágyi létesítményben helyett kapott egy márkabolt, amely ipari fókusszal szolgálja ki a vásárlókat, ugyanakkor a vállalat legnépszerűbb háztartási termékei is megvásárolhatóak itt.
A szervizfejlesztéssel az volt a célunk, hogy gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálást biztosítsunk vásárlóink számára – fogalmazott Éber Anna, a Kärcher Hungária Kft. ügyvezető igazgatója. A beruházás során korszerű tárolórendszerek is létesültek a logisztikai feladatok támogatására. Az új központ 14 fő számára teremt korszerű és jól felszerelt munkahelyet – tette hozzá.
A magyar piac kiszolgálásához szükséges kapacitás bővítését a Kärcher folyamatosan növekvő piaci jelenléte tette indokolttá. Az új központ átadásával a logisztikai és szervizfolyamatok optimalizálása révén további növekedést várnak a javítási mérőszámokban. A Kärcher Hungária Kft. 2025-ben eddig
A beérkezett megkeresések 80 százalékát három munkanapon belül sikerült megoldani, ami jól tükrözi a vállalat hatékony, ügyfélközpontú működését. Az ügyfelek visszajelzése is ezt erősíti meg: 2025 májusában az elégedettségi mutató elérte a 4,9-es átlagpontszámot az 5 pontos skálán.
Az elmúlt években látványos fejlődés ment végbe a tisztítástechnológiában, a digitalizáció, valamint a mesterséges intelligencia erre a területre is nagy hatással volt. A Kärcher, az ágazat meghatározó szereplőjeként élen jár az innovációban. Ennek megfelelően a biatorbágyi bemutatóteremben a látogatók többek között kipróbálhatják a cég legújabb autonóm robot takarító gépeit, a KIRA-k vagy az ipari seprő és padlósúroló gépeket, és nem utolsó sorban a hideg-melegvizes magasnyomású takarítóeszközöket is.
A Kärcher Hungária Kft. a múlt évben 7,85 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 11,5 százalékos bővülést jelentett 2023-hoz képest.
A vállalat 70 főt foglalkoztat Magyarországon, négy saját üzlettel és országszerte 20 partner által üzemeltetett Kärcher Center vagy Store fogadja a vásárlókat.
Az új szervizközpont megnyitása jelentős mérföldkő a cég magyarországi jelenlétében, és egyértelműen mutatja, hogy hosszú távon is növekedési potenciált látunk a piacon – mondta el Lilia Sedlar, a Kärcher régiós vezetője. Kiemelte, hogy az utóbbi időszakban mind az ipari, mind a lakossági tisztítástechnológiai megoldások iránt folyamatosan nőtt az érdeklődés, különösen azok iránt, amelyek fenntartható működést biztosítanak, mint például a gőztisztítók. Egyre nagyobb figyelmet kapnak a bio- és környezetbarát tisztítószerek is, miközben a technológiai innovációk közül a robotizált rendszerek fejlődése a legdinamikusabb – magyarázta a vezető. Az ipari tisztításban ma már alapelv a víz-, energia- és munkaerő-felhasználás hatékonysága, ezért minden olyan megoldás, amely ezeket optimalizálja, meghatározó szerepet kaphat a jövő tisztítástechnológiájában – jegyezte meg, hozzátéve, a vállalat piacvezető pozíciót tölt be
kategóriákban, míg további jelentős növekedési lehetőséget kínálnak az ipari magasnyomású tisztítók a professzionális padlótisztító rendszerek és a robotikai megoldások. Emellett a porszívók és az indoor háztartási termékek szegmenseiben is komoly fejlődési lehetőségek rejlenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.