Megállapodott kedden a kínai tulajdonban lévő TikTok az EU szabályozó szerveivel: megerősítik az uniós felhasználók jogait

– írja a Reuters.

Az Európai Fogyasztói Szervezet 2021-es jelentésében több ponton is fogást talált a TikTok-on: nem védték meg a gyermekeket a rejtett reklámoktól és a nem megfelelő tartalmaktól.

A cég a jövőben lehetőséget biztosít arra, hogy 

a szülők jelenthessék azokat a direkt hirdetéseket és ajánlatokat, amelyek a gyerekeket termékek és szolgáltatások vásárlására ösztönzi.

A 10 ezer követőt meghaladó rajongotóborral rendelkezőket és az influenszereket is rendszeresen ellenőrizni fogják, hogy szabályosan készítik-e a posztjaikat.

A TikTok abba is beleegyezett, hogy a videókban feliratok hívták fel a figyelmet arra, hogy éppen szponzorált tartalom megy, valamint arról is több tájékoztatást adnak, hogyan lehet pénzt keresni a platformmal.

Russia,,Kazan,May,28,2019:,Tik,Tok,Application,Icon,On
Fotó: Shutterstock

A kínaiak elintézik, hogy végleg a gyerekek kezéhez nőjön a telefon

A világ egyik leggyorsabban növekvő közösségi médiaplatformja nézettség tekintetében már a Youtube-ot is megelőzte. Az applikációt havi szinten több mint egy milliárd aktív felhasználó használja. A cég most új vizekre evez és a gaming világot is meghódítaná.