Érdekes, hogy a vevők kétharmada 14-29 éves, 29 százaléka 30-49 év közötti. A felmérés szerint az idősebbek több olvasnivalót vásárolnak, mint a fiatalabbak. Akár tíznél több könyvet is megvesznek, míg az ifjabbak jóval kevesebbet költenek erre a célra, ennek oka elsősorban az eltérő vagyoni helyzetre vezethető vissza.
Az egyik legmeglepőbb kutatási eredmény: az internetezők leggyakrabban a hagyományos könyvesboltokban vásárolnak, s csak 8 százalékuk részesíti előnyben az utcai könyvárusokat, 5 százalékuk pedig könyvkluboktól rendel. A felmérés is bizonyítja, hogy az e-kereskedelem hazánkban még kevésbé népszerű. A netet használók között csupán egy százalékra tehető azok száma, akik az on-line vásárlás lehetőségeit is kihasználják, közülük 9 százalék vásárol ilyen formában könyvet.
Mivel hazánkban is növekszik a világhálót használók száma, ezért érdekes lehet, milyen vásárlási szokások jellemzőek erre a rétegre. A Net Researc Center Kft.-nek a TGI Magyarországgal közösen végzett kutatásából az internetezők könyvvásárlási szokásairól is képet kaphatunk. Az adatokból kiderül, hogy a megkérdezett internetezők 86 százaléka vásárolt könyvet a legutóbbi évben, 54 százalékuk mindössze 1-4 kiadványra fordított pénzt, 23 százalék 5 és 9 darab között vásárolt, és csak 23 százalékuk költött 10 könyvnél többre. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.