A fiatalok a legfogékonyabbak

Reklám és Média | Vállalatok
Egyértelmű generációs különbségek mutatkoznak a reklámok megítélésében -- áll a Társadalomkutató Intézet Rt. (Tárki) jelentésében, amely szerint a fiatalok, illetve a munkaerőpiacon aktívak ítélik meg legkedvezőbben a reklámok szerepét. A megkérdezettek negyede akkor is magyar terméket vesz, ha ugyanolyan minőségű külföldi áru olcsóbban is magvásárolható.

Itt az idejük az adósságelengedéseknek

A koronavírus-járvány okozta válság sok magán- és állami hitelfelvevőre fenntarthatatlan adósságterhet ró majd. Vélemény.

35 milliárdos tőkebevonás a Boltnál

A befektetésből a cég további terjeszkedését finanszírozza.

Ezekre a költségekre kell számítani egy gyermek születésekor

A bevásárlólista számos tételt tartalmaz, a terhesruháktól a babakocsiig mindennel számolni kell.

Távolinak tűnik még a német talpra állás

Számottevően javult a német piaci szereplők üzleti hangulata, de az elemzők szerint bő két év, mire az ország visszatér a járvány előtti fejlődési pályára.
Világgazdaság Piactér