Dirk Gerkens vezérigazgató és Rákosi Tamás, az IKO csoport – a TV2 műsorgyártójának – társtulajdonosa is felszólalt a TV2 csoport tegnapi eseményén, amelyen a csatorna őszi programrendjét mutatták be a nyilvánosságnak. A televízió vezérigazgatója arról beszélt, hogy mérföldkőhöz érkezett a médiavállalat, amely a teljes népesség körében piacvezetőnek mondhatja magát. Gerkens hozzátette, hogy a 2016 óta épített kábelportfólió ugyancsak a legnézettebb minden korosztályban. „A küldetés nincs befejezve, de közel vagyunk hozzá” – mondta. A csoport pénzügyi mérlegéről az év végéig vagy jövő év elejéig ígért konkrét tájékoztatást. Előzetesen annyit közölt, hogy ebben a megközelítésben is legyőzték fő riválisukat, az RTL-t. Rákosi arról számolt be, hogy az IKO és a TV2 közel hároméves partnersége alatt mintegy hatvan műsort gyártottak a csoportnak, csak idén 750 órányi produkciót szállítottak le.
Az október 8-án startoló őszi programműsort Fischer Gábor programigazgató ismertette. Ennek alapján úgy tűnik, a TV2 valóságos rohamot indít, hogy befogja az RTL Klubot a nézettségi rangsor élén. Az esti főműsoridőben hétfőnként a Ninja Warrior második évada jelentkezik, és az Elrabolva című sorozat. Kedden A legbátrabb páros című vetélkedőt és a Bogaras szülők című sorozatot, szerdán és csütörtökön a Mit tenne a gyereked és a Sztárom a párom műsorokat követhetik a nézők. Pénteken a Csak show és más semmi, valamint a Korhatáros szerelem című sorozat kapta meg a 19 óra utáni blokkot. Szombaton a Master Chef szakácsversenyt és egy mozifilmet, vasárnap pedig a Sztárban sztár show-t és az HBO-tól megvásárolt Aranyélet széria korábbi évadjait küldi csatába a TV2.
Fischer Gábor bejelentette, hogy a csoport két új csatornát is indít Jocky és Filmverzum néven. A nézettségi adatokkal kapcsolatban elmondta, hogy kilenc kategóriából ötben az RTL, négyben a TV2 csoport vezet. Jelezte, hogy „amíg a TV2 anyacsatorna nem erősödik meg, nem ér véget a feladat”. Ennek kapcsán felmérésekre hivatkozva elmondta, hogy az RTL Klub nézettsége csökken, a TV2 esetében viszont megállt a lejtmenet: 2015-ben főműsoridőben a 18–59 év közötti korosztály körében 6,9 százalékponttal vezetett az RTL, ez mostanra 3,5 százalékpontra olvadt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.