BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Őszi hadjáratot kezd a TV2 az RTL Klub ellen

Dirk Gerkens vezérigazgató és Rákosi Tamás, az IKO csoport – a TV2 műsorgyártójának – társtulajdonosa is felszólalt a TV2 csoport tegnapi eseményén, amelyen a csatorna őszi programrendjét mutatták be a nyilvánosságnak. A televízió vezérigazgatója arról beszélt, hogy mérföldkőhöz érkezett a médiavállalat, amely a teljes népesség körében piacvezetőnek mondhatja magát. Gerkens hozzátette, hogy a 2016 óta épített kábelportfólió ugyancsak a legnézettebb minden korosztályban. „A küldetés nincs befejezve, de közel vagyunk hozzá” – mondta. A csoport pénzügyi mérlegéről az év végéig vagy jövő év elejéig ígért konkrét tájékoztatást. Előzetesen annyit közölt, hogy ebben a megközelítésben is legyőzték fő riválisukat, az RTL-t. Rákosi arról számolt be, hogy az IKO és a TV2 közel hároméves partnersége alatt mintegy hatvan műsort gyártottak a csoportnak, csak idén 750 órányi produkciót szállítottak le.

Az október 8-án startoló őszi programműsort Fischer Gábor programigazgató ismertette. Ennek alapján úgy tűnik, a TV2 valóságos rohamot indít, hogy befogja az RTL Klubot a nézettségi rangsor élén. Az esti főműsoridőben hétfőnként a Ninja Warrior második évada jelentkezik, és az Elrabolva című sorozat. Kedden A legbátrabb páros című vetélkedőt és a Bogaras szülők című sorozatot, szerdán és csütörtökön a Mit tenne a gyereked és a Sztárom a párom műsorokat követhetik a nézők. Pénteken a Csak show és más semmi, valamint a Korhatáros szerelem című sorozat kapta meg a 19 óra utáni blokkot. Szombaton a Master Chef szakácsversenyt és egy mozifilmet, vasárnap pedig a Sztárban sztár show-t és az HBO-tól megvásárolt Aranyélet széria korábbi évadjait küldi csatába a TV2.

Fischer Gábor bejelentette, hogy a csoport két új csatornát is indít Jocky és Filmverzum néven. A nézettségi adatokkal kapcsolatban elmondta, hogy kilenc kategóriából ötben az RTL, négyben a TV2 csoport vezet. Jelezte, hogy „amíg a TV2 anyacsatorna nem erősödik meg, nem ér véget a feladat”. Ennek kapcsán felmérésekre hivatkozva elmondta, hogy az RTL Klub nézettsége csökken, a TV2 esetében viszont megállt a lejtmenet: 2015-ben főműsoridőben a 18–59 év közötti korosztály körében 6,9 százalékponttal vezetett az RTL, ez mostanra 3,5 százalékpontra olvadt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.