A legnépszerűbb helyek a hazai webáruházak, a legkeresettebb ajándékok a könyvek, mozifilmek és elektronikai cikkek. Az átlagköltés a vásárlók nagy részénél meglepően magas – derüli ki a D-Link közleményéből.
A Millward Brown által végzett felmérés szerint az internetezők 52 százaléka vásárolt vagy akar vásárolni karácsonyi ajándékot valamelyik netboltból az ünnepre. Ez az arány magasabb a Nyugat- és Közép-Magyarországon élőknél, és ami a legérdekesebb, hogy ma már a középkorúak körében a legnépszerűbb az ajándékok online megvétele.
A vásárlók 39 százaléka választja az aukciós oldalakat (Tesz-Vesz, Vatera), és ott a magyar eladókat. Meglepő, hogy az online módon beszerző férfiak fele vásárol ezeken a site-okon, míg a nőknek a harmada sem
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható