Kezd magára találni a tévépiac
Egy év alatt megduplázta részesedését a magyarországi tévékészülék-piacon a Sharp márka, de ez a mutató is messze van még a cég várakozásaitól – emelte ki lapunknak adott nyilatkozatában Hirosi Szaszaoka, a japán konszern európai igazgatója.
A távol-keleti márka 2008-ban még 2,4 százalékos részesedése 2009-re 5,8-re futott fel; egyes képernyőméretekben már 10 százalékot meghaladó a részesedése. Az európai vezetésnek a teljes piaccal kapcsolatban lettek volna ekkora mértékű várakozásai.
Két számjegyű részesedést mondhat ugyanakkor a magáénak a Sharp a hazai irodatechnikai piacon, ebben komoly szerepe van a közvetlen képviseletnek. A társaság alig több mint két éve jelent meg saját irodával Magyarországon. A budaörsi fióktelep a cég irodatechnikai termékeinek, másolóinak, nyomtatóinak itteni nagykereskedelmét látja el.


