Cégvilág

Országimázs százmillióból

Nyílt közbeszerzési pályázatot írt ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív és kommunikációs ügynökségek számára: külföldön Magyarország turisztikai márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utazás népszerűsítésére.

Az MT Zrt. vezérigazgatója, Horváth Gergely és a szervezet marketingigazgatója, Dudás Krisztina tegnap jelentette be, hogy összesen 100 millió forintra pályázhatnak az ügynökségek. Az összegben nincs benne a médiamegjelenések költsége.

A pályázat holnap jelenik meg, a tenderre történő jelentkezéseket február 7-ig várják, s február 11-én hirdetik ki, kik feleltek meg a feltételeknek. „A győztest február 28-án nevezik meg, és az ügynökségek márciusban dolgozhatják ki kampányötleteiket, április 1-jétől pedig már indulnának külföldön és Magyarországon is a márkaépítési, illetve a stratégiai, taktikai kampányok” – közölte Dudás Krisztina. Hozzátette: az ügynökségektől újszerű eszközök alkalmazását igénylik, és elvárás velük szemben az is, hogy rendelkezzenek saját magyar kampánytapasztalatokkal, illetve szakmai díjakkal. A pontozásnál 55 százalékban a kampány megvalósítási árát, 45 százalékban pedig a kreatív ötleteket veszik figyelembe.

Horváth Gergely beszélt az MT Zrt. Új vizeken elnevezésű 2011-es marketingtervéről is, amelynek egyik legfőbb újdonságaként kiemelte: abban a taktikai kampányok mellett megjelenik a stratégiai márkakommunikáció is, mind külföldön, mind belföldön. Elmondta: a külföldi turisztikai márkaépítés a hazai gyógyvizek népszerűsítésére épül, a belföldi stratégiai kommunikáció célja pedig, hogy az országon belüli utazás váljon trenddé, divattá és egyben a külföldi utazás reális alternatívájává.

Magyar Turizmus Zrt turizmus országimázs
Kapcsolódó cikkek