A GfK csoport jelentős értékesítési és profitnövekedést ért el 2010-ben. Az előzetes adatok szerint az eladások értéke 11,1 százalékkal, mintegy 1,294 milliárd euróra emelkedett, a korrigált üzemi eredmény pedig 147,2 millióról mintegy 185 millió euróra növekedett. A nyereségkulcs 14,3 százalékra nőtt. A GfK további befektetései azt a célt szolgálják, hogy a cég vezető szerepet játsszon a digitális szektoron belüli értékteremtésben. A társaság körülbelül 5-6 százalékos forgalomnövekedést vár a 2011-es pénzügyi évre. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.