BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új tulajdonos kezében májustól a Figyelő

A magyar tulajdonban lévő médiavállalkozás, a Word Communications vette meg a Figyelőt – a Sanoma Media Budapest Zrt. meghívásos pályázat útján értékesítette az üzleti hetilapot – értesítette lapunkat a kiadó. Bár a vételárat nem hozták nyilvánosságra, a Kreatív Online értesülései szerint százmillió forint körüli összeget fizet a vevő.

A szerződés értelmében a Word Communications májustól veszi át a hetilapot, ám a hirdetési felületeit 2012. év végéig változatlanul a Sanoma Media Budapest értékesíti.

Vajdics Enikő, a Word Communications ügyvezető igazgatója kiemelte, céljuk egy független, megbízható gazdasági hetilap kiadása és fejlesztése. Támaszkodni kívánnak a Figyelő hagyományaira, jól képzett szerkesztőségi gárdájára.

A Sanoma Media Budapest Zrt. 2010 októberében jelentette be, hogy értékesíti a Figyelő hetilap, az Üzlet és Siker, a TOP 200, a Figyelő Trend sorozat, valamint a Figyelő Konferenciák jogait. A Kreatív tudomása szerint a második körös ajánlattevők között volt az Est Média és Reszegi László üzletember. Az eladás során nagy nehézséget okozott, hogy a Sanoma nem volt hajlandó az FN.hu portállal együtt értékesíteni a hetilapot, de még arra sem, hogy az eladás után annak nevét megváltoztassa, hogy a hetilaphoz tartozó figyelő.hun egy újabb portál indulhasson, amelyet nem kevernek majd össze a már bejáratott FN.huval.

A Word Communications 2002-ben alakult, elsősorban az IPM (Interpress Magazin) kiadójaként ismert. Emellett gondozásában jelenik meg a Családi Lap és a Digitális Fotó című magazin. Friss gazdálkodási adatai nem ismertek, de a 2009-es mérleg szerint 15 millió forintos veszteséggel zárta az évet. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.