A modellfrissítéssel sikeresen hozzáigazították a többi Hyundaihoz az i20-as típus arcát, de a ráncfelvarrással sem lett divatdiktátor az autóból. Talán ha megrendeljük a LED-es nappali fényt, akkor valamivel látványosabb az autó. Belül a berendezés néhol olcsó hatást kelt, miután az anyagok egészen egyszerűek és kopogósak.
Ugyanakkor a helykínálat és a csomagtér (295 liter) tekintetében nem lehet kifogásolni valója senkinek.
Az i20-ast akkor kell igazán komolyan venni, ha az árlistát kezdjük böngészni. Akár 3,09 millió forintért is megkaphatjuk az autót úgy, hogy ebben az ESP és a légkondicionáló is benne van, sőt ehhez a modellhez is jár a márka öt évre szóló, kilométer-korlátozás nélküli garanciája.
A barátságos ár mellett érdemes kiemelni az 1,25-ös benzines erőforrást (87 LE), amely alapmotor létére meglepően jól mozgatja a kis Hyundait. A 16 szelepes egység szépen veszi a gázparancsot, alul is kellően nyomatékos. Kár, hogy a váltó áttételezése nekem rövidnek tűnik, megvezetése kissé pontatlan, ellenben az autó kormányzása és a rugózási komfortja egészen megnyerően viselkedett a próbaút során.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.