BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Forest-Papír már tíz éve a magyar termékek védelmében

Védjegy Már tíz éve fontosnak érezzük a magyarság hangsúlyozását, ezért már 2003-ban kitaláltam és megterveztettem azt a logót, amely mára a Magyar Termék védjegy lett – tudtuk meg a Coop Rally apropóján Bodrogai Ferenctől, aki a Forest-Papír Kft. fő tulajdonosa és ügyvezetője. A cég száz százalékban magyar tulajdonban van, és hazánk egyik legnagyobb papírtermék gyártója és forgalmazója. 2006-ban a lábatlani központú társaság kezdeményezésére, 13 hazai gyártó összefogásával született meg a hazai termékek népszerűsítését célul tűző Magyar Termék Kht., amely mára a magyar termék rendelethez igazított tanúsító védjegy rendszerét kezelő nonprofit kft. lett. „A cégek évek óta közös promóciókkal igyekeznek hírét vinni a hazánkban előállított termékeknek, amelyek közül csaknem 2000 igényelte a Magyar Termék, a Hazai Termék vagy a Hazai Feldolgozású Termék logót” – tudtuk meg.

A Forest-Papír Kft. számára is segítséget nyújthat ez a jelölés, hiszen jelentős a verseny a papírgyártás területén is. A szektorra általában jellemző, hogy a nagy cégek tudnak talpon maradni – emelte ki az ügyvezető, hozzátéve, esetükben a folyamatos termékfejlesztés, az innováció a siker titka. A Forest-Papír gyártott Magyarországon először egyrétegű, gazdagon díszített szalvétát, de más újítások is köthetők a 300 főt foglalkoztató cégcsoport nevéhez. A következő fontos lépés az a gyártástechnológiai fejlesztés, amely 2,5 milliárd forintból – 812 millió forintos uniós támogatással – idén valósul meg a cég új, piszkei telephelyén.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.