Védjegy Már tíz éve fontosnak érezzük a magyarság hangsúlyozását, ezért már 2003-ban kitaláltam és megterveztettem azt a logót, amely mára a Magyar Termék védjegy lett – tudtuk meg a Coop Rally apropóján Bodrogai Ferenctől, aki a Forest-Papír Kft. fő tulajdonosa és ügyvezetője. A cég száz százalékban magyar tulajdonban van, és hazánk egyik legnagyobb papírtermék gyártója és forgalmazója. 2006-ban a lábatlani központú társaság kezdeményezésére, 13 hazai gyártó összefogásával született meg a hazai termékek népszerűsítését célul tűző Magyar Termék Kht., amely mára a magyar termék rendelethez igazított tanúsító védjegy rendszerét kezelő nonprofit kft. lett. „A cégek évek óta közös promóciókkal igyekeznek hírét vinni a hazánkban előállított termékeknek, amelyek közül csaknem 2000 igényelte a Magyar Termék, a Hazai Termék vagy a Hazai Feldolgozású Termék logót” – tudtuk meg.
A Forest-Papír Kft. számára is segítséget nyújthat ez a jelölés, hiszen jelentős a verseny a papírgyártás területén is. A szektorra általában jellemző, hogy a nagy cégek tudnak talpon maradni – emelte ki az ügyvezető, hozzátéve, esetükben a folyamatos termékfejlesztés, az innováció a siker titka. A Forest-Papír gyártott Magyarországon először egyrétegű, gazdagon díszített szalvétát, de más újítások is köthetők a 300 főt foglalkoztató cégcsoport nevéhez. A következő fontos lépés az a gyártástechnológiai fejlesztés, amely 2,5 milliárd forintból – 812 millió forintos uniós támogatással – idén valósul meg a cég új, piszkei telephelyén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.