Az idén a Ma este Színház! online áruház nyerte el az Év Internetes Kereskedője Díjat. A céget 2011-ben alapították azzal a céllal, hogy nézőkkel töltsék meg a gyakran foghíjas színházi nézőtereket, és ezzel együtt egy új közönséget nyerjenek meg. Azóta az összes jelentős budapesti színház csatlakozott hozzájuk, és több mint százezer amúgy üresen maradó széket hasznosítottak sikerrel.
A díjat már kilencedik alkalommal adták át, a verseny főszervezője a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org), de közreműködik benne az eNET, az IVSZ és az Isobar is. A megmérettetésen olyan vállalkozások indulhatnak, amelyek magyarországi cégbejegyzéssel folytatnak online kereskedelmet, és előző éves árbevételük nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot. A verseny során idén több mint 350 webáruházra szavaztak a felhasználók, majd a 20 legtöbb voksot szerző üzletet próbavásárlásokkal tesztelték, végül a 11 legjobb közül választotta ki a győztest a szakmai zsűri.
A versenyben a második helyen a világítástechnikai termékeket forgalmazó Világítás.eu végzett, míg a harmadik a használt ruhákat értékesítő hálózatáról ismert Háda webboltja lett. Ez utóbbi helyezés egyébként jól mutatja azt a nemzetközi szinten már korábban érzékelhető, de az elmúlt egy évben itthon is egyre meghatározóbb trendet, mely szerint a ruházati termékek online kiskereskedelme is gyorsan bővül. Az ezen a területen tevékenykedő, hagyományos hálózattal rendelkező cégek közül például a H&M és a Deichmann is megkezdte az internetes értékesítést Magyarországon az elmúlt néhány hónapban.
A magyarországi online kiskereskedelem igen gyors fejlődést produkált tavaly, az eNET adatai szerint a hazai fogyasztók 273 milliárd forintot költöttek el 2014-ben a webáruházakban, 26 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.