Az egykori Párisi Nagyáruház, a későbbi Divatcsarnok épületében kialakított, japán licenc alapján megépített interaktív utazó kiállításon, a Future Parkban iskolakezdésig több mint 70 ezer látogató járt, és azóta sem hagyott alább az érdeklődés. Év végéig még látogatható a világ leginnovatívabb játszóterének kikiáltott program, amelynek helyére januárban egy újabb érkezik majd. Az Andrássy Élményközpontot létrehozó Tulipántündér Produkciós Non-profit Kft. társtulajdonos-ügyvezetője, Illés Gabriella a Világgazdaságnak arról számolt be, hogy időközben a csapat saját fejlesztésű kiállítását, a The Championt, azaz A bajnokot görög és olasz programszervezők vásárolták meg, így a hét végén Athénban nyitnak, majd a tervek szerint januárban Genovában állítják össze.
A három éve alapított cég tavaly már 1,3 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, adózás előtti eredménye meghaladta a 12,6 millió forintot. A társaság kínálatában a Millenárison két éve bemutatott The Champion kiállítás mellett az Álomutazó színpadi produkció is szerepel, amelyre ugyancsak van érdeklődés a nemzetközi rendezvényszervezői piacon. A vállalkozás előző produkciója, A Játékkészítő után életre hívott Álomutazót a tavalyi sikerszéria hatására idén decemberben ismét színpadra állítják itthon, sőt az eredetileg tervezett két előadásnap mellé a fokozott érdeklődést látva még egy napra kibérelték a BOK Csarnokot. Illés Gabriella elmondta, a jelentős volumenű, akár több százmilliós befektetést igénylő utazó kiállítások és a saját fejlesztésű színpadi programok akkor válnak eladhatóvá és a nemzetközi élménypiacon exportképessé, ha bemutatták már őket, vagyis van referencia, és az előválogatást végző ügynökök meg tudták nézni működés közben.
A korábban a Millenárison megrendezett interaktív, vásárolt kiállításokkal – mint az űrkiállítás, a dínókiállítás, a focikiállítás – a Tulipántündér egyik célja éppen az volt, hogy működtetve e programokat, közvetlen tapasztalatokat szerezve betekintést nyerjen e speciális kiállítási piac kulisszái mögé. A tapasztalatok a vásárolt kiállítások egyre zökkenőmentesebb lebonyolításában és egyúttal a saját fejlesztésű produktumok létrehozásában is segítik a csapatot. A saját és a folyamatosan vásárolt modern, interaktív utazó kiállítások számára hosszú távra bérelte ki a Tulipántündér Kft. az Andrássy úti épületet, és mint Illés Gabriella leszögezte, a legsikeresebb programokat hozzák ide, mert jövőre legalább 150 ezer látogatóra számítanak a két-három kiállításra. A következő lépésben a Lotz Károly freskóival díszített termet fogják párizsi hangulatú kávézóként visszaadni a vendégeknek, méghozzá már decemberben. Ezzel a Kft. a teljes földszintet és az első emeletet is igénybe veszi, a ház többi részét a továbbiakban is irodák foglalják el – tudtuk meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.