Jövő májusra 20 százalékra növelné piaci részesedését
a Coca-Cola HBC Magyarország a magyar kávépiac prémiumszegmensében a Costa Coffeeval történt bővülésével. A The Coca-Cola Company anyavállalat tavaly
4,9 milliárd dollárért vásárolta meg a Costa Coffeet.
A kávét Magyarországon a Coca-Cola egyik legnagyobb palackozó partnere, a Coca-Cola HBC értékesíti. A tervek szerint az első években a volumen és az árbevétel több mint kétharmada érkezik a kiskereskedelemből, míg
a HoReCa-szektor és a munkahelyi kávézás adja a forgalom 30 százalékát. A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a 600 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A Coca-Cola HBC Magyarország tavalyi árbevétele 138 milliárd forint volt, 2018-ban 131 milliárd forintot ért el. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.