Az E.ON Hungária csoport megkezdte az informatikai átállást, amelynek során egységesíti áramhálózati ügyfélkiszolgáló rendszereit. Az átállás célja, hogy a vállalat egyszerűsítse az ügyintézést ügyfelei számára – derül ki az MVM Next és az E.ON Hungária Csoport közleményéből.
Az átállás miatt egyes ügyfelek legfeljebb háromhetes csúszást is tapasztalhatnak az MVM Nexttől a villamosenergia-elszámoló számlák érkezésében.
A nyáron zajló informatikai átállás elsősorban az E.ON Hungária csoporthoz tartozó Elmű Hálózati Kft. területén, azaz a Budapesten és a Pest vármegye legnagyobb részén élő ügyfeleket, kisebb részben az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. ügyfeleit érinti.
Az átállás ideje alatt a villamosenergia-ellátás minden ügyfél számára továbbra is folyamatosan biztosított. Az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés az MVM Nextnél zavartalanul működik, ám egyes esetekben az informatikai átállás miatt hosszabb átfutási időre lehet számítani.
Műszaki ügyekben továbbra is E.ON-hoz, mint az érintett területek áramhálózatának üzemeltetőjéhez fordulhatnak az ügyfelek. Bizonyos ügytípusok, például a hibabejelentések, visszakapcsolások, az átállás alatt is folyamatosan intézhetők lesznek.
Június 22. és július 15. között az elszámolószámla alapját képező, éves leolvasási adatok, valamint az okosmérővel rendelkezők június havi elszámoláshoz szükséges adatai az átállás miatt az E.ON-tól csak később fognak megérkezni az MVM Next rendszereibe, emiatt egyes ügyfeleknél előfordulhat, hogy a számlát a tervezetthez képest legfeljebb három héttel később tudja csak kiállítani az MVM. Az érintett ügyfeleknek az MVM e-mailben és postai úton érkező levélben küldött tájékoztatást az egybecsúszó számlák fizetési rendjéről, halasztott fizetési lehetőségről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.