BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hazaiban erősít a Penny

vg | A Penny kiskereskedelmi áruházlánc nyitott arra, hogy 223 magyarországi üzletében növelje a hazai élelmiszerek arányát, alapvetően a friss zöldség-gyümölcs, tej-, baromfi- és hústermékeket – áll a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a kereskedőlánc közös közleményében.

„Célunk, hogy az üzletek polcain elsődlegesen azok a friss és feldolgozott élelmiszerek legyenek megtalálhatók, amelyekből a magyar élelmiszer-gazdaság szereplői megfelelő mennyiséget és minőséget állítanak elő. A koronavírus-járvány okozta körülmények között hatványozott fontosságúvá vált a hazai áruk előnyben részesítése. Ezért hosszú távon is erősíteni kell a hazai előállítók értékesítési lehetőségeit – hangsúlyozta Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke.

Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke szerint a magyar termelők képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségű zöldséget és gyümölcsöt termelni, el tudják látni a piacot igényes, friss áruval.

„A magyar beszállítóinkkal való együttműködés és a magyar termékek forgalmazása mindig fontos volt számunkra. A járványhelyzetből adódó kihívások arra ösztönöznek bennünket, hogy a Magyarországon működő vállalatok támogatása és a hazai munkahelyek megőrzése érdekében tovább bővítsük a magyar beszállítói hálózatunkat és a jó minőségű magyar termékek arányát a szortimentünkben – mondta Florian Jens Naegele, a Penny Market Kft. vezérigazgatója.

A kamara folyamatosan konzultál a kiskereskedelmi áruházláncokkal, ennek volt újabb mérföldköve a hazánkban 223 üzlettel, három logisztikai központtal rendelkező, közel 4700 munkavállalót foglalkoztató Pennyvel való egyeztetés. Az áruházlánc több mint 2000 terméket tart állandó kínálatban, ennek majdnem a kétharmada magyar beszállítóktól származik.

A Penny húsz országban 15 ezer üzletet működtet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.