A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legújabb közleménye szerint arra hívja fel a szolgáltatókat, hogy gondos felkészülés után péntektől, az óvintézkedések maximális betartásával tegyék lehetővé az ügyfélszolgálatok látogatását, a fogyasztók számára pedig azt javasolja, hogy ha tehetik, továbbra is a digitális platformokon intézzék ügyeiket.
Fotó: Getty Images
Mint írták, a hivatal kérése szerint arra hívja fel a közműszolgáltatókat, hogy megfelelő és gondos felkészülés után ügyfélszolgálati irodáikban
és dolgozóik, valamint az ügyfelek egészsége érdekében továbbra is tartsák be a szükséges óvintézkedéseket.
A közlemény szerint az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásáról, az időpontfoglalás lehetőségeiről és az irodákban bevezetett egészségvédelmi intézkedésekről a felhasználók a szolgáltatók honlapján, közösségi felületein, az irodáknál kihelyezett tájékoztatókon és a call centereken keresztül kaphatnak bővebb információt.