Franchise-hírek

Kereskedelem | Vállalatok

Továbbra is keresi partnereit a Sign-A-Rama

Folytatja a magyarországi partnerkeresést az amerikai Sign-A-Rama cég, a világ legnagyobb, feliratokat, táblákat, kereteket, posztereket, ablakra tehető grafikai megoldásokat, mágnestáblákat, bannereket (a médiában alkalmazott szalaghirdetéseket) és rendszámtáblákat gyártó és forgalmazó franchise-vállalkozása. Térségünkben egyelőre csak Magyarországon szeretne megtelepedni, ám a későbbiekben Lengyel- és Csehországban is megjelenne. A Sign-A-Rama jelenleg 37 országban van jelen, összesen 700 egységgel. (VG)

Gyöngyösre ért a Bluefish

Október elején tizenharmadik üzletét nyitotta meg Gyöngyösön a számítástechnikai eszközöket forgalmazó Bluefish bolthálózat. A franchise-rendszerben terjeszkedő cég tervei szerint 2004 végére országszerte 15-16 üzlet viseli majd a Bluefish nevet. A következő másfél-két évben valamennyi megyeszékhelyen, illetve a nagyobb városokban további áruházakat nyitnak, így a Bluefish-hálózatban 2006 végére már 40-50 bolt is lehet majd. Az országhatárokon túli megjelenés is szerepel a kereskedelmi cég tervei között. Ennek megfelelően a társaság már felvette a kapcsolatot több lehetséges szlovákiai partnerrel is. (VG)

Növekszik a Decorada franchise-hálózata

Októberben Kecskeméten ad át új üzletet a textíliát, bútorokat és kiegészítőket forgalmazó KA International magyarországi franchise-vállalata, a Decorada Kft. – tájékoztatta lapunkat Zsédely Rita, a cég ügyvezető igazgatója. A terjeszkedés jövőre folytatódik: az év első felében Budapesten, Miskolcon és Debrecenben, a második fél évben Szegeden nyitnak lakberendezési üzleteket. A KA csoport tagjaként a Decorada még 2000 végén nyitott bemutatótermet Budapesten, a hazai terjeszkedésről pedig 2004 januárban döntött a cégvezetés. A vállalat Spanyolországból importálja a bútorokat, kiegészítőket, textíliákat, emellett minimális készletet is tart. Tavaly 70 millió forintos forgalmat ért el. (VG)

Kevesebb felajánlás érkezett, az egyházaknak viszont több jutott

A legtöbb pénzt a Magyar Katolikus Egyház kapta, közel három milliárd forint értékben.

Mindig legyen tíz fillér a zsebedben

Török Zoltán nagypapája gazdasági alapvetése mentén tartja csúcson a soproni kosárlabdacsaptot. A cél a régi, ám most kénytelen meghúzni a nadrágszíjat.
Világgazdaság Piactér