A lapfejlesztés újabb fontos állomásához érkeztünk azokkal az újdonságokkal, amelyeket mai számunkban láthatnak először olvasóink. Igen, láthatnak, mert most alapvetően a látványelemek cizellálásáról van szó: infografikák, grafikonok, táblázatok, portrék, didaktikus szerkesztésű szövegkiemelések rendszeresítéséről, módszeres alkalmazásáról. Célunk az információk hatékonyabb közvetítése, s szakmailag igazolt tény, hogy ez a közléstechnika - az információs tartalmat hordozó látványelemek felhasználása - megkönnyíti az olvasó számára az információ befogadását, értelmezhetőségét, memorizálását.
További újdonság a frontoldali kiajánlóblokk, amelyben az eddigieknél hatásosabban kívánjuk felhívni olvasóink figyelmét lapunk legérdekesebb írásaira, neves - adott esetben Nobel-díjas közgazdász - szerzőire, a lapszámban levő szakoldalakra, mellékletekre. Reményeink szerint ezekkel az elemekkel még inkább olvasóbarát lesz a Világgazdaság, az új, szebb és könnyebben olvasható betűtípus, a laza tördelésű, illusztrációgazdag oldalak pedig a szem számára is vonzóbbá teszik lapunkat.
A tartalomról most annyit: kommunikációnkban változatlanul elsőbbséget élvez Magyarország felkészülése az Európai Unióhoz való csatlakozásra, s lapunk sok, az üzletemberek számára hasznos és hasznosítható, gyakorlatias információ közlésével kívánja kiszolgálni olvasóit. Folyamatosan napirenden tartjuk a magyar gazdaság versenyképességének kérdését, a kormányzati döntésekkel kapcsolatosan a munkaadók érdekeinek megjelenítését. Ez egyben azt is jelenti, hogy még tágabb teret nyitunk a gazdaság és az üzleti élet szereplőinek gondolataik, javaslataik kifejtésére.
Közelebb az olvasóhoz - áll a címben, s kérem olvasóinkat, fogadják nyitottan, bizalommal ezt az üzenetet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.