BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Hivatalos bejelentés: bezár Magyarország egyik legnagyobb cipőboltja, az utolsó üzlet is lehúzza a rolót – most óriási végkiárusítás indul

Húsz év után vége a Playersroom üzletláncnak – az utolsó bolt szeptember 1-jén zár, a webáruház pedig ugyanekkor szűnik meg. A döntés hátterében pénzügyi nehézségek és stratégiai irányváltás áll, a márka minden erőforrását a magyar Dorko brandre összpontosítja. A cég hatalmas leárazással búcsúzik a vásárlóktól.

Húsz év után megszűnik a Playersroom üzlethálózat – jelentette be közösségi oldalán Gém Péter, a Dorko magyar márka alapítója. A hazai sneakerkultúra egyik legismertebb lánca 2025. szeptember 1-jén zárja be utolsó boltját, és ezzel egy időben a cipőbolt honlapja is végleg elérhetetlenné válik. A cég a teljes készletét 50-70 százalékos kedvezménnyel árusítja ki.

Hivatalos bejelentés: bezár Magyarország egyik legnagyobb cipőboltja, az utolsó üzlet is lehúzza a rolót – most óriási végkiárusítás indul
Hivatalos bejelentés: bezár Magyarország egyik legnagyobb cipőboltja, az utolsó üzlet is lehúzza a rolót – most óriási végkiárusítás indul / Fotó: Northfoto (illusztráció)

„Ez egy korszak volt – számunkra, és sokatok számára is” – írta búcsúposztjában Gém Péter. Visszatekintése szerint a Playersroom mintegy 125 üzlettel és két évtizedes jelenlétével meghatározó szereplője volt a hazai sportdivatnak, és a Nike, az Adidas és más világmárkák legnagyobb magyar partnereként működött. A poszt alapján a vállalat mostantól minden erejét a Dorko márka építésére fordítja.

A döntés hátterében komoly üzleti nehézségek is állnak. Az Opten céginformációs rendszer adatai szerint a Playersroomot üzemeltető Szinga-Sport Kereskedelmi Kft. 2024-ben 19,1 milliárd forintos nettó árbevételt ért el – ez 11 százalékos csökkenés az előző évhez képest. 

Ennél is aggasztóbb az 1,3 milliárd forintos veszteség, amely 117 százalékos visszaesést mutat az előző évi nyereséghez képest. 

A cég 2024-ben átlagosan 510 főt foglalkoztatott.

Bár a Playersroom története lezárul, a vezetés szerint ez nem a vég, hanem egy új kezdet. A Dorko márkára most új szerep vár: a hazai alapítású, fiatalos stílusú brand veszi át a stafétát, és a jövőben ez kerül a középpontba. „A búcsú nem lezárás – hanem egy új fejezet kezdete” – fogalmazott Gém Péter, aki abban bízik, hogy a vásárlók ezentúl is vele tartanak a Dorko útján.

Pár éve még a Playersroom az egyik legnagyobb magyar e‑kereskedőként szerepelt a régiós top 25-ben, ami az online piacon betöltött jelentős pozícióját bizonyítja. Ebben a listában öt magyar szereplő volt akkor, melyek összesen 100 milliárd forintos árbevételt produkáltak.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.