A közműkiváltások ebben a beruházásban szokatlanul nagy tételt tesznek ki, mivel ilyen rövid autópálya-szakaszon ennyi elektromos, földgáz-, kőolaj-, illetve távközlési, víz- és csatornavezeték átépítésére hazánkban még sehol sem volt szükség - csak földgázvezetékből 42 kilométernyit kell lefektetni. A munkavégzést területszerzési gondok is hátráltatták.
A rövid autópályarészen négy csomópont épül: ezek közül a nagytétényi lesz az ország első háromszintes csomópontja, amely egy csaknem 300 méteres híddal keresztezi majd az M0-s gyűrűt. Az építkezés eredetileg tervezett értéke eléri a nettó 37 milliárd forintot.
A mintegy 11 kilométer hosszú Budapest–Érd pályaszakasznak az eredeti elképzelések szerint 2006 márciusában kellett volna elkészülnie, később 2007 február végére módosult a határidő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.