A Cyberg az előző évinél mintegy 50 millió forinttal nagyobb, 157,5 milliós nettó veszteséggel zárta az első fél évet. A járvány terjedésével párhuzamosan a vállalat nettó árbevétele az első hat hónapban 68 százalékkal, 32 millió forintra olvadt. Az IT és vendéglátóipar területén tevékenykedő társaság a technológiai irányváltás miatti többletköltségekkel és a rendkívüli helyzettel, a kijárási korlátozásokkal magyarázza a gyenge teljesítményt. A koronavírus-járvány hatására világszerte a gasztronómia szenvedte el az egyik legnagyobb visszaesést. Annyi pozitívumot viszont látnak, hogy a járványhelyzet kedvez a digitális szolgáltatások gyorsabb ütemű terjedésének. Ezt megragadva előbbre hozzák saját digitális terveik végrehajtását, és ahogy már márciusban jelezték, tovább erősítik technológiai profiljukat.
Az első fél évben lezárták a Bitgap Kft. felvásárlását, és előkészítették az osztrák társaságban történő üzletrészvásárlási tranzakciót. Áprilisban a Coffeeshop Company és a Cyberg fejlesztési szerződésben rögzítette a nemzetközi kávézólánc digitalizálásának részleteit. Ennek keretében a Coffeeshop 2021. március végéig bevezeti a Food For Free Anywhere (3FA) üzleti modellt, amely ingyenessé teszi a kávézást a digitális térben történő egyéb elektronikus vásárlásokért cserébe, a magyar fél pedig a bevezetéshez szükséges technológiai hátteret biztosítja. A koronavírus-járvánnyal összefüggésben ideiglenesen felfüggesztették a Kajahu-frontendegységek működését.
A Cyber bejelentette, hogy az AnyUpp nevű új mobilalkalmazását az utolsó negyedévben tervezi elindítani. A 3FA üzleti modell alapját képező applikációt először a Kajahu Corvin3-ban és az osztrák Coffeeshop Company két egységében próbálhatják ki a vendégek.
Az Xtend kategóriában jegyzett tőzsdecég közölte azt is, hogy egy éven belül vállalati kötvényeket bocsát ki, és akár 500 millió forintot is fordíthat felvásárlásokra és szolgáltatási körének bővítésére. A Cyberg részvényeinek árfolyama a kedd éjjel kiadott gyorsjelentésre 130 forinttal 1360 forintra esett, majd a tegnapi zárásra visszatért az 1490 forintos szintre. A papír egyéves időtávon mintegy 20 százalékkal értékelődött le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.