Úgy figyeli a Bugatti gyár az összes autójának műszaki állapotát, ahogy a versenysportban a bokszutcából figyelik az autók műszaki paramétereit. A világon elsőként a Veyron kapott ilyen rendszert, amely még távoli lekérdezés alapján közölte az információkat. A Chironba épített, 10 × 14 centiméter alapterületű, 5 centiméter magas alumíniumdoboz már valós időben közvetíti a gyárnak a telemetriát mobilhálózaton keresztül. Az ügyfélért felelős gyári szakember rögtön a probléma jelentkezésekor riasztást kap, hogy aztán telefonon értesíthesse az ügyfelet. Már a fejlesztéskor is sokat segített, hogy a mérnökök rögtön valós időben látták az adatokat, és a messzi tájakon folyó teszteléssel párhuzamosan elemezni is tudták őket.
Olyan konkrét példát is említett a Bugatti, miszerint egy Chiron-ügyfél garázsban álló autójánál vették észre az abroncsnyomás csökkenését, és rögtön küldték a gyári szerelőt, hogy vizsgálja meg a nyomásvesztés okát, pedig 6000 kilométerre voltak tőle. Egy 1500 lóerős autónál nem elég egyszerűen csak újrafújni a kereket. Lopásvédelmi funkciót is ellát a gyári figyelés, érzékeli, ha nem járó motorral változik a jármű helyzete, azaz szállítják, ilyenkor rákérdeznek a tulajdonosnál, hogy minden rendben van-e.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.