BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dinamikusan nő a webes költés

A ZenithOptimedia leg-újabb adatai alapján világszerte több mint 28 százalékkal növekednek az idén az internetes reklámköltések. Az ügynökség becslése szerint a többi médiumnál átlagosan 3,7 százalékos bővülés várható. Az előrejelzés szerint a világháló összes reklámköltésből kihasított része a 2006-os 5,8-ről 2009-re 8,6 százalékra nő. (Az internetes penetráció ugyanakkor globálisan még mindig alacsony szintű: a világháló egyelőre a háztartások mindössze 17 százalékában érhető el.) Bloomberg

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.