A Disney egyelőre kifejezetten a webes megjelenésre szerkesztett, rövidebb videókkal jelenik meg a YouTube-on, de várható, hogy később az olyan sikersorozatok teljes epizódjai is elérhetőek lesznek, mint a Lost vagy a Született feleségek. Utóbbiak már most megtekinthetőek az ABC weboldalán – jelenti az AP.
A Disney/ABC Television Group vezetője szerint a megállapodás lehetővé teszi, hogy szélesebb online közönséghez érjenek el és kiterjesszék a lehetőségeket a hirdetők irányába. A Disney reklámokat csatolhat a feltöltött videók mellé ezzel a YouTube a CBS után a második amerikai televíziós láncot vonja be a webes terjesztésbe.
A ESPN videók április közepétől lesznek láthatóak, az ABC csoport (ABC Entertainment, ABC News, ABC Family, SOAPnet) műsorai pedig májustól érhetőek el a YouTube-on.
A videómegosztó jelenleg harcot vív a Viacommal, a cég a Comedy Central egyik showműsorának engedély nélküli sugárzása miatt egy milliárd dolláros kártérítést követel.