A brit–holland élelmiszer- és vegyipari óriás, az Unilever árbevétele 12, nettó nyeresége 40 százalékkal – 11,8, illetve 1,06 milliárd euróra – nőtt a második negyedévben a múlt év hasonló időszakához viszonyítva. Ám a torzító tényezőket kiszűrve a forgalombővülés üteme mennyiségben 6 százalék alá esett, míg az árcsökkentések miatt értékben csak 3,6 százalékot ért el, kissé alulmúlva az elemzői várakozásokat. A bevételei közel harmadát adó Nyugat-Európában ugyanis visszafogták a keresletet a görög pénzügyi válság nyomán hozott takarékossági intézkedések. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.