BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hogyan legyünk híresebbek?

Ha valaki tudatosan szeretné építeni az imázsát, úgy gondolom, egyaránt szüksége van egy jól felépített blogra és egy ugyanolyan jól üzemeltetett Facebook accountra – állítja Joanelli Tamás, a BeSocial ügyvezetője. A szakértő szerint a kettő egymást erősítve nagyon hatékony tud lenni, de ehhez szem előtt kell tartanunk pár fontos tanácsot. Íme, a témához 5+1 tipp.

1. Ismerjük meg az eszközt, amit használni akarunk! Bármennyire egyszerűnek tűnik, egy blog szerkesztése és a Facebook-profilunk használata is igényel némi tanulást. Meg kell ismernünk a használt rendszert, mert könnyen elkövethetünk olyan hibákat, amelyeket később megbánunk. Ne feledjük, hogy az oldalunkat – remélhetőleg – akár több ezren is meglátogathatják, olvasók, akik kritikusak tudnak lenni egy-egy hibánkkal szemben.

2. Rendszerezzük a gondolatainkat! Egy blog akkor lesz igazán hatékony, ha úgy adjuk át az információkat, hogy abból érződik az átgondoltság, a rendezettség. Hosszabb bejegyzés megírásakor rendszerezzük a mondandónkat, azután kezdjünk bele.

3. Mielőtt közzéteszünk valamit, kétszer is ellenőrizzük! A blogbejegyzést könnyen javíthatjuk utólag is, a Facebook- vagy Twitter-bejegyzésnél azonban már nem lesz ilyen könnyű dolgunk. Számos elhíresült példa mutatja, érdemes a gyorsaság helyett inkább alaposnak lenni, mert a hibánkra villámgyorsan lecsapnak az olvasók, és egy apró botlásunk könnyen sokak számára láthatóvá válik.

4. Ha tudatosan építkezünk,

legyünk közösségibbek! Nem biztos, hogy elegendő elkezdenünk írni, sokszor érdemes mások bejegyzéséhez is hozzászólni. Törekedjünk arra, hogy minél többen szerezzenek tudomást arról, hogy blogot írunk, hisz miért dolgozunk a cikkekkel, ha senki sem olvassa?

5. Ha a cégünket is építjük, tegyük körültekintően! Sok vezető azért kezd bele személyes blog írásába, hogy ezen keresztül is a tulajdonában lévő vagy általa vezetett céget népszerűsítse. Ügyeljünk azonban arra, hogy ne vigyük túlzásba: ha olvasóink a cégünkre lennének kíváncsiak, akkor csatlakoznának annak rajongói oldalához, vagy olvasnák a honlapját. Egy-egy

jó időben elhelyezett céges említés sokkal hatékonyabb lehet a brandépítésben.

5+1 Ügyeljünk Facebook-fiókunk adatvédelmi beállításaira! A Facebook nagyon hatékony kommunikációs eszköz, de mielőtt bármit is „mondanánk” rajta, legyünk tisztában azzal, kik látják majd. Az utóbbi időben – hála a konkurens Google Plus megjelenésének – rengeteget fejlődött az adatbiztonság, azonban a folyamatosan megjelenő újdonságot nem könnyű áttekinteni. Nem kell félni tőle, de időt kell szánni rá, hogy mindent megtanuljunk.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.