Bár a szerződést nem látta, Oszkó Péter volt pénzügyminiszter általános szakmai véleményként blogjában ezt írja: „Nyilvánvalóan lehetetlen, hogy 1000 milliárdos kötelezettség szálljon az államra akár a reptér teljes csődje miatt is, hiszen a teljes privatizációs érték ennek a fele volt.” Szerinte a kormánybiztos egyszerűen összeadta egy mérleg eszköz-, illetve forrásoldalának tételeit.
Közben zajlik a harc a Malév „romjai” fölött. Az ír Ryanair és a Budapest Airport (BA) vitájáról a Financial Timesban közölt blog szerint a fapados légitársaság már árulja a jegyeket, miközben a BA szerint még nem született megállapodás a Malév résidőinek (azaz a repülőtéren leszállásra és felszállásra rendelkezésre álló időpontjainak) a sorsáról. A társaság kritizálta a BA-t, hogy lassan reagált az ő javaslataira.
Hardy Mihály, a BA szóvivője egyenesen hazugságnak nevezte a Ryanair állításait, és leszögezte: a Ryanair piszkos játékot játszott már azelőtt is, hogy megjelent volna a reptéren. A BA valóban ad kedvezményeket az új célállomásokra induló járatokra vagy a csúcsidőn kívüli résidőkre, de egy légitársaságot sem részesítenek előnyben – hangsúlyozta Hardy, mondván: a Ryanair mindenhová ingyen akar repülni. A szóvivő hozzátette: a légitársaság olyan járatokra ad el jegyeket, amelyeket még nem biztosított.