A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt 25 millió forintra bírságolta a Vodafone-t – közölte a versenyfelügyeleti hatóság. A GVH megállapította, hogy 2012. májusában és júniusában lefolytatott „Feltöltés jutalompercekkel” és a „BlackBerry” kampányában a Vodafone megtévesztette a fogyasztókat, mert nem hívta fel a figyelmet arra, hogy a Jutalom Percek szolgáltatás igénybevételének több feltétele és korlátja van, a BlackBerry kampányban pedig elhallgatta, hogy az ingyenes percek csak a hálózaton belüli belföldi hívásokra érvényesek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.