VÁLLALKOZÁS A közel háromszázmilliós árbevételt produkáló földvári Tiszapack Kft. az export helyett a hazai piacra koncentrál
A dobozgyártással foglalkozó tiszaföldvári Tiszapack Kft. 1975 óta működik, 1993 óta kft. formában, negyvenkilenc főállású dolgozóval. A százszázalékos magyar tulajdonú cég többségi tulajdonosa, Jauernikné Szabó Ágnes elmondta, két évtizedes tudatos és kemény munkának köszönhető az, hogy mára csaknem háromszáz állandó partnerrel van üzleti kapcsolatuk. A tulajdonos szerint a tavalyi évben közel 288 milliós árbevételt elérő cégük egyik legnagyobb erőssége, hogy rövid szállítási időt tud vállalni, kis szériás mennyiségnél akár kéthárom napon belül is képesek teljesíteni a megrendeléseket. A Tiszapack Kft. nem csak legyártja a dobozokat, hanem (amennyiben szükséges) előtte megtervezi, házhoz szállítja és raktározza is. A cég jól működő kanban raktározási rendszerét a szabályozott készletek, az egyértelmű jelzések és az egyszerűsített információáramlás jellemzi. Jauernikné Szabó Ágnes hozzátette, egészen kis mennyiségtől a nagy volumenig (20-400 ezer darab) gyártanak, bármilyen méretben (55–2 ezer 500 milliméter), ugyanakkor akár már másnap tudják teljesíteni az utánrendelést. A cég újdonsága a kasírozott, kettős bevont dobozok készítése. Technológiájuk lehetővé teszi az ofszet nyomott (legfeljebb hat színben) és a flexo nyomott dobozok készítését is.
Egyik legnagyobb megrendelője a Tiszapack Kft.-nek jelenleg a Szamos Marcipán, de más cégekkel is jó kapcsolatot ápol a földvári vállalkozás.
– Persze nemcsak az élelmiszergyártóknak készítünk speciális dobozokat, hanem az építőipar és az elektronikai ipar számára is, nekik például extra nagy méretű dobozokat. Nagyon sok cipősdoboz kerül le gyártószalagjainkról, és a kozmetikai iparnak is készítünk egyedi tervezésű, különleges megjelenésű árucikkeket. S bár külföldre nem exportálunk, dobozaink mégis eljutnak a tengerentúlra is. Hiszen sok olyan terméket csomagolnak dobozainkba, melyek keresettek szerte Európában, illetve az Egyesült Államokban és Brazíliában is – mondta az évente 2,5 millió négyzetméter papíralapanyagot felhasználó vállalkozás vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.