Az Electrolux harmadik negyedéves összesített nyeresége 655 millió svéd korona volt a 2012. harmadik negyedévi 921 millió koronás nyereséghez képest. Az elemzők átlagosan 821,6 millió korona nyereségre számítottak. A társaság bevétele 2013 harmadik negyedévében 27,26 milliárd korona volt, míg egy évvel korábban 27,17 milliárd koronát tett ki.
Az európai piaccal ellentétben Észak-Amerikában jók voltak az eladási adatok. A lakáspiac élénkülése növeli a keresletet a háztartási gépek iránt, amely éves szinten 7-9 százalékkal fog emelkedni. Közép-Amerikában és Dél-Amerikában Brazília kivételével növekedtek a gyártó bevételei.
Az ázsiai és a csendes-óceáni térségben több mint 20 százalékkal nőttek az eladások, Kínában is jó volt a növekedés és Ausztráliában nőtt az Electrolux piaci részesedése. A pénteki jelentés szerint Kínában és Délkelet-Ázsiában új termékcsaládot fognak indítani a prémium piaci szegmensre koncentrálva.
A Whirlpool után a világ második legnagyobb háztartásigép-gyártójának átstrukturálási programja a következő negyedévben fog beindulni, ennek költségeit 2013 negyedik negyedévében, valamint 2014 elején számolja el a cég. Az átszervezés egyszeri költsége elérheti a 3,4 milliárd koronát, de összességében évi 1,8 milliárd korona megtakarítást fog jelenteni a cégnek. A költségcsökkentő program az Electrolux legalább 2000 alkalmazottját érinti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.