A digitális átállással egy időben a Tescóban is jelentősen nőtt a kereslet a set-top boxok iránt. „Az első, július 31-ig tartó időszakban az átlagos forgalom többszöröse volt megfigyelhető. Az érdeklődés két héttel az átállás előtt növekedett meg jelentősen, és 1-2 nappal az átállás előtt, illetve 1-2 nappal az átállás után volt a csúcson. Most októberben, az átállás második szakaszában is felkészülten várjuk a vásárlókat” – közölte lapunkkal a Tesco. A növekvő kereslet pedig alaposan lenyomta az árakat, már 7 ezer forint alatt is kapható készülék.
„Júliusban annyi készülék fogyott, mint az azt megelőző hat hónap alatt összesen. A televíziók értékesítése nőtt ugyan, és bizonyára ez is összefügg a digitális átállással” – mondta lapunknak Szánthó Balázs, a Media Markt koncepció menedzsere. A digitális átállás második ütemében az NMHH felmérői 260 ezer háztartást kerestek fel, közülük 70 ezren kérték a hatóság segítségét. „Az országban már több mint 65 ezer háztartásban megtörtént a szerelés. A beszerelések hamarosan minden jogosult otthonában megtörténnek” – közölte a hatóság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.