A Procter & Gamble, mint a világ egyik legnagyobb háztartási termékeket gyártó és árusító cége továbbra is nyereséges, a költségek lefaragása és az alacsonyabb adókulcsnak köszönhetően.
A Procter & Gamble bízott benne, hogy fent tudják tartani a nyereségességet az év második felében is. Éves szinten a korrigált bevételek 5-7 százalékos javulását tervezték.
A P&G pénteki jelentése szerint a negyedéves eredmény (július-szeptember) 3,03 milliárd dollár lett, ami egy részvényre vetítve 1,04 dollárt jelent. A bevétel 21,21 milliárd dolláron alakult, ami 2 százalékos növekedést jelent.
Jon Moeller pénzügyi igazgató azt mondta, „jó úton haladunk, hogy 3-4 százalékos árbevétel-növekedést is elérjen a cégünk”. Hozzátette, a Procter & Gamble 8 százalékos növekedést ért el az Egyesült Államokban, míg Japánban 11 százalékot. Európában azonban még nem látott ilyen érdektelenséget, de reméli, hogy nemsokára ez megváltozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.