Átadták az idei ügyfélkiszolgálási verseny díjait. A tegnap esti budai gálán a DHL Express, a Magyar Telekom, a MercedesBenz Hungária és a Provident kapta az elismeréseket. A hatodszor megrendezett Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban üzleti verseny három kategóriában vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.
A kkvk között tarolt a MercedesBenz Hungaria Kft. A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép és kisvállalatok között a Mercedes-Benz nyerte el a díjat. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten is a Provident, közép és kisvállalati szinten pedig szintén a MercedesBenz, valamint a DHL Express Magyarország Kft. bizonyult a legjobbnak.
Elektronikus ügyfélkiszolgálásban nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom, a kkvk között pedig a MercedesBenz az év kiváló ügyfélkiszolgálója, utóbbi ezzel mindhárom kiszolgálói szinten az első helyet szerezte meg.
Az idén a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Zrt. érdemelte ki.
A ClientFirst Consulting Kft. által életre hívott versenyen az objektív kép kialakításához egyegy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei verseny során a próbavásárlók több mint 2500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték közel tízezer ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és mintegy 600 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, amely alapján kialakult a részt vevő cégek rangsora.
A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. – Egyegy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérünk – mondta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.
Az idei évtől kezdve a programban résztvevő vállalkozások az elért eredmények alapján kézhez kapnak egy tanúsítványt, amely a cég ügyfélkiszolgálási színvonalát a program értékelési szempontrendszere alapján bizonyítja.
"Nagy megtiszteltetést jelent számunkra az ügyfélkiszolgálási versenyben elért eredmény. Véleményem szerint a siker kulcsa az, hogy mindig azt nézzük, hogyan tudunk segíteni az ügyfeleinknek. Fontos, hogy egy problémás esetnél minél gyorsabban és hatékonyabban tudjunk ügyfeleinknek segíteni, ezzel maximálisan kiszolgálva őket. A telefonos ügyfélkiszolgálásért elnyert díjra nagyon büszkék vagyunk, igyekszünk ezt a lendületet a személyes és az elektronikus ügyfélkiszolgálásba is átültetni és ott is az első helyen szerepelni " - mondta Faragó Péter, a DHL Express Magyarország Kft. központi ügyfélszolgálati igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.