Száraz tehát – legalábbis ami a médiapiaci jelenlétet jelenti – visszatér oda, ahonnan elindult. Az Origóból azért szállt ki, mert (mint fogalmazott) úgy érezte, most van itt az ideje: két évvel ezelőtt, mikor megvásárolta az Origo Media Zrt.-t, határozott elképzelésekkel vágott bele a cégcsoport újjáépítésébe, s mára a kitűzött célok jó részét – kollégáival és a cégcsoport több száz munkavállalójával közösen – megvalósították. „A gazdaságilag bizonytalan lábakon álló cégcsoportot hosszú évek óta először sikerült nyereségessé tennünk, és üzletileg kiszámítható működést értünk el. Megkezdtük a médiacsoport termékpalettájának kibővítését, egyebek mellett olyan új, ütőképes termékeket fejlesztettünk, mint amilyen az Origo Sport, és közben megújultak a tv-csatornáink. Portfóliószinten növeltük az elérésünket, ezzel megerősítve piacvezető pozíciónkat – sorolja az elmúlt időszak eredményeit Száraz István, majd hozzáteszi: – Ez a cégcsoport ma már jóval több, mint másfél évvel ezelőtt. Elindult a fenntartható növekedés útján, stabil lábakon áll, s egyre több olvasót és felhasználót képes megszólítani.”