BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az arcmaszkos és a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos posztok a legnépszerűbbek

Az arcmaszkos vagy a járványhoz más módon kapcsolódó posztok a legnépszerűbbek – állítja egy elemzés, amelyet a ListenFirst piackutató és -elemző cég készített azzal kapcsolatban, hogy az ismert luxusmárkák közösségimédia-posztjai milyen kattintásszámokat generálnak. A WWD amerikai divatportál szerint a Louis

Vuitton, a Burberry, a Gucci, a Christian Siriano és a Daniel W. Fletcher márka szerepel az élen, vagyis az ő Twitter-, Instagram- és Facebook-posztjaikra voltak a legtöbben kíváncsiak.

A felmérés a március 16. és április 16. közötti időszakot vette górcső alá, és több mint 2500 márkát vontak be a vizsgálódásba. A felmérés a like-ok, a megosztások, a kommentek és az újraposztolások alapján rangsorolta a márkákat.

A Louis Vuitton például átlagosan 185 ezer reakciót könyvelhetett el az arcmaszkokkal kapcsolatos posztjaival, a Burberry ugyanebben az időszakban csaknem 53 ezret, míg a Gucci 34 ezret. Az első tízben benne volt még a Prada 32 ezer, a Ralph Lauren 23 ezer és a Fendi 21 ezer reakcióval.

A divatmárkáknak azok a posztjai, amelyek a koronavírus-járvány körül forogtak, jellemzően orvosi öltözékek gyártását, kézfertőtlenítő folyadék előállítását mutatták be, vagy azt, hogy az adott márka pénzt adományoz. Legjobban azonban az arcmaszkokkal kapcsolatos posztok futottak, ezek átlagosan 73 százalékkal több reakciót generáltak, mint más, szintén a járvánnyal kapcsolatos témák – idézi a WWD a ListenFirst marketingigazgatóját.

A vizsgált időszakban a felmérésbe bevont több ezer divatcég 81 414 posztot osztott meg különböző közösségi médiafelületeken, ezeknek a 9,2 százaléka kapcsolódott közvetlenül a koronavírus-járványhoz. Az utóbbi posztoknak csaknem a

6 százaléka arcmaszkok készítéséről vagy adományozásáról szólt.

A több mint

80

ezer megjelenés 9,2 százaléka kötődött a pandémiához

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.