F. P. | Az utóbbi hónapokban az életünk része lett a maszk, és sajnálatos módon úgy tűnik, ez az egészségügyi védőeszköz még jó darabig velünk marad. Arról, hogy melyik típusú arcmaszk mennyire hatásos, megoszlanak a vélemények, ám ettől függetlenül olyan gyártók is feltűntek a piacon, amelyek a pénzesebb réteget célozzák meg. Bár első hallásra a gazdagok hóbortjának tűnhet egy Swarovski-kristályokkal díszített darab, más megvilágításba kerül a dolog, ha azt is hozzátesszük: számos ilyen cikket áruló cég jótékony célokra fordítja az ebből származó bevételeket.
Michael Ngo amerikai dizájner például egész kollekciót tervezett arcmaszkokból, a legolcsóbb is 100 dollár fölött van, de vannak a kínálatban 500 dolláros darabok is, például Swarovski-kristályokkal dekorálva. A tervező honlapjáról kiderül: a teljes bevételt a Los Angeles-i Food Bank számára továbbítják.
Egy szintén amerikai, New York-i központú márka, a Proenza Schouler női ruhákat árul, ám szintén piacra dobott arcmaszkokat, a limitált kiadású darabok 100 dolláros áron kaphatók, a teljes bevételt a New York-i Covid19 Emergency Relief Fundnak adják át.
Az Akris márka színes maszkjai szintén 100 dollár körüli áron kaphatók, a bevétel felét egy gyerekeket védő alapítványnak adományozzák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.