Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – a Henkelnél még soha nem volt ennyire egyszerű és gyors a jelentkezés – írja közleményében a cég. A vállalat új felvételi platformot és gyorsított eljárást vezetett be, amely lehetővé teszi a pályázóknak, hogy
mindössze 60 másodpercen belül jelentkezhessenek. Ennek eredményeként a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt az elmúlt hetekben.
„Sok álláskereső elveszíti az érdeklődését, ha a jelentkezési folyamat túl hosszú. Ez az, amiért vettük a bátorságot, és a folyamatok jelentős felgyorsításával tovább javítottuk a digitális felhasználói élményt” – mondja Valeria Gladsztein, a Henkel globális tehetségtoborzó és oktatási vezetője. „Korábban a jelentkezési folyamat 30 percet vett igénybe. Ma egy időtakarékos és gyors folyamatot kínálunk egy percen belül.”
A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, bármilyen eszközzel és fiók létrehozása nélkül. Szinkronizálhatják adataikat a LinkedIn profiljuk segítségével a releváns információk importálásához. Az új toborzási platform néhány héttel ezelőtti bevezetése óta
a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt, és az elmúlt három hónapban a Henkel világszerte mintegy 1000 jelöltet vett fel.
A Henkel a koronavírus-válság idején is folytatta a munkavállalók felvételét. A jelöltek és munkavállalók biztonságának és egészségének biztosítása érdekében a folyamatokat gyorsan és bürokráciamentes módon adaptálták – pl. online interjúk vagy virtuális bemutatkozás révén.
Az új munkaerő-felvételi megoldás a Cornerstone OnDemand integrált, vállalati szintű HR felhőplatformjának része, amelyet a Henkel a tanuláshoz, a továbbképzéshez és a teljesítménymenedzsmenthez is használ. A Henkel HR tevékenységének és alkalmazásának digitalizálását folyamatosan fejleszti – a folyamatok további korszerűsítése és felgyorsítása, az agilitás növelése, az alkalmazottak elkötelezettségének fokozása és a lehető legjobb digitális felhasználói élmény biztosítása érdekében.