BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marketingkommunikációra kap támogatást az Univer

Állami támogatást kapott a kecskeméti Univer Product Zrt., hogy erősíthesse a romániai exportját segítő marketingkommunikációját. A cég a Külgazdasági és Külügyminisztérium Nemzeti exportvédelmi programjában pályázott sikeresen 25 millió forintra, ebből éppen a legnagyobb exportpiacán erősíthet a forgalmában meghatározó, karácsony előtti időszakban. Az Univer az ételízesítőit, sűrített paradicsomát és bébiételeit több mint tizenöt országba exportálja, a legnagyobb mennyiségben – az idei tervek szerint 3,2 milliárd forint értékben – Romániába. Ezen a piacon az elmúlt években folyamatosan növelte a bevételét, az egész országban jelen van az ételízesítőivel. A koronavírus-járvány ebben a szegmensben is érezteti a hatását, ezért különösen fontos, hogy ezt a cég erőteljes marketinggel ellensúlyozhassa – hangsúlyozza a közlemény. A piacait építő Univer Product 2019-ben 6,9 milliárd forint bevételre tett szert termékei külföldi értékesítéséből, az idén pedig 7,6 milliárdos exportforgalmat tervez – ismertette a a rendezvényen Molitorisz Károly, a társaság vezérigazgatója. Mint közölte, a romániai mellett számottevők a társaság németországi, hollandiai, szlovákiai és szerbiai eladásai is. Ezeknek a piacoknak a fejlesztésében kulcsfontosságú, hogy az Univer Product marketingje versenyképes legyen a konkurensekkel. Az 1948-ban alapított, kecskeméti székhelyű, száz százalékban magyar tulajdonban lévő Univer Product Zrt. erre az évre 28,4 milliárd forint árbevételt tervez, és csaknem 690 dolgozót foglalkoztat.

A támogatás elnyerése alkalmából tartott ünnepségen Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter elmondta, hogy a kormány az exporttámogatási programmal abban kívánja segíteni a magyaroszági vállalatokat, hogy ki tudják használni a világgazdasági lehetőségeket.

Sikerrel pályázott a BIM és a KÉSZ is

Az Univer mellett tegnap két további cég, a BIM Design Kft. és a KÉSZ Metaltech Kft. is kapott a külpiaci tevékenységéhez támogatást. Az előbbi az építőipart összetett és innovatív tervezéssel segíti, az utóbbi speciális építészeti acélszerkezeteket, burkolatokat és lemeztermékeket gyárt. A Nemzeti exportvédelmi program kerete kétmilliárd forint, ebből 46 vállalat részesül. | VG

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.